Want to be considered to be a Featured Ride?

Discussion in 'Ride Of The Month (ROTM)' started by Prophet, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prophet

    Prophet Well-Known Member

    Okay here are the requirments on becoming a Featured Ride...

    1. You must have a progress report.
    2. In that progress report the first post must have your current mod list.
    3. You must also have at least two worthy photo's of your ride in the first post of your progress report.

    If you do not have all three requirements then you will be automatically disqualified. NO EXCEPTIONS. So IMO I would keep your progress report updated as much as you can.

    Now here is how it will run...

    From the 1st thru the 14th we will be accepting nominations. You can either nominate yourself or one of your friends. Keep in mind you must have the three requirments. From the 15th thru the 21st we will close the nominations and submitted to the Mod Team for final discussions to narrow it down the final three. On the 22nd the final three will be presented to you the users for a last vote. Last vote will be cast on the last day of that current month and then you will see it featured on the main page starting the first of the month for the whole month. Also the winners can only win once a year....
     
  2. Guest

    Guest Guest

    Me please!
     
  3. 5th

    5th Well-Known Member

    haha no competion there
     
  4. kinkbmxrydr

    kinkbmxrydr Guest

    There should be a rule, If a car was in Sema its get disqualified for Featured Ride of the month


    hahaha
     
  5. Guest

    Guest Guest

    HEY!!! wtf man. not my fault. no parts for you now.
     
  6. kinkbmxrydr

    kinkbmxrydr Guest

    im just hating man. im really jealous, seriously though
     
  7. spunx021

    spunx021 Well-Known Member

    no car in this forum comes close to how KRU's car looks like right now, so this shouldn't even be debated, at least not until next month...
     
  8. gatzaraki

    gatzaraki Well-Known Member

    hey,at least i paid for all my stuff :lol: kru you will only compete for being a judge so ,well i take second place :lol: :lol: :lol:
     
  9. thetaxguy

    thetaxguy Well-Known Member

    2nd place = 1st looser... :D j/k

    I think there should not be any limitation on who can be selected. If you want to complete with the big boys either get a second job or mortgage your house.
     
  10. gatzaraki

    gatzaraki Well-Known Member

    ^^^^^ :x no wonder every body hates the TAX GUY :cheers:
     
  11. Prophet

    Prophet Well-Known Member

    Guys there is no competion or even a feature every month. As soon as I choose a mod who will handle this then it is simply who he or she will feel would be a good write up and interview for the site. Anyone can be choosen....
     
  12. 5th

    5th Well-Known Member

    ^ are there any other requirements?
     
  13. Prophet

    Prophet Well-Known Member

    Nope it is pretty simple to be featured....
     
  14. JDM FLOW

    JDM FLOW Well-Known Member

    Count me in. I have a photo gallery and I am an active member of the site.
     
  15. Killface

    Killface Well-Known Member

    I'm down =P
     
  16. Maynard

    Maynard Well-Known Member

    im down...
    im active and have a photo gallery
    when is this gonna start?
     
  17. WillieetheOne

    WillieetheOne Well-Known Member

    Well im done for it nxt june or july. I should have my STS in by then fk the warranty lol. If i tune it right it should not be an issue. Well me and the top Mod guy in Halifax that is. I ran it by hin befor i left and he is willing to help. So I think that should be a featured ride anyone disagree?? anyway guys peace.
     
  18. JayGTS88

    JayGTS88 Well-Known Member

    NEVER warranty killers suk :twisted: jk.. :D
     
  19. Mitsu008

    Mitsu008 Well-Known Member

    im down :wink:
     
  20. stronz73

    stronz73 Well-Known Member

    Damn it! just wait till i get my body kit! HA HA HA! :twisted:
     
Thread Status:
Not open for further replies.